Mananca un curcubeu de fructe și legume

Mananca un curcubeu de fructe și legume pentru o piele sanatoasa!
Este necesar  sa mananci  5-7 fructe si legume pe săptămână, dar sa adăugați  poftă de mâncare! 
Culorile  fructelor și legumelor ne ajută să înțelegem beneficiile pentru sanatate pe care le conțin. Mai jos este o lista care arată tipurile specifice de fitonutrienti găsite în produse de diferite culori și beneficiile lor de sanatate asociate. Aceasta este doar un exemplu, intrucat există sute de compuși sănătoși in alimentele vegetale!
Încercați să variati dieta  pentru a include toate culorile în fiecare săptămână. 
                          
Antocianini = antioxidanti puternici (violet / albastru
Surse: Afine, vinete, prune, struguri, căpșuni, varză roșie 
Beneficii pentru sanatate: îmbătrânirea celulară, memorie, de prevenire a cancerului  
Clorofila = Luteina si zeaxantina,(verde) acid folic, Vitamina B & C 
Surse: varza Kale, spanac, fasole verde, kiwi, sparanghel 
Beneficii pentru sanatate: productia de colagen, protectie UV, ochi sănătoși 
Carotenoizii = (portocaliu / galben) beta-caroten 
Surse: dovleac, cartofi dulci, morcovi, suc de fructe galben 
Beneficii pentru sanatate: protectie UV, imunitate, detoxifiere celulă 
Alil Sulfurile & Anthoxanthins (alb)
Surse: ceapa, usturoi, praz, arpagic 
Beneficii pentru sanatate: de imunitate, de prevenire a cancerului, anti-inflamator 
Licopenul, Flavonoidele & Antocianini  (rosu)
Surse: rosii, cireșe, struguri, zmeura, sfecla 
Beneficii pentru sanatate: promovează bariera de umiditate în piele, prevenirea cancerului, sanatatea inimii, memorie
https://dmskincare.com